معرفی 6 مورد از بهترین اسپیکر مانیتورینگ های جهان

شنبه 29 تير 1398
10:35
admin

ما بسیاری از ابزار های ضبط و پخش و استودیویی را بررسی می کنیم و در هر مورد بهترین ها را جمع و دسته بندی کرده و به شما معرفی می کنیم. این بار یکی از مهمترین ابزار های تولید موسیقی در استودیو، بلندگو های مانیتورینگ را به شما معرفی می کنیم.

بهترین مانیتور سایز کوچک: ADAM Audio S2V


کوچکترین مانیتور در محدوده ی سری S مانیتور های ADAM Audio قطعا خیلی بیشتر از چیزی که انتظارش را داریم می باشد. ویژگی منحصر به فرد آن طراحی دو حفره برای بازتاب صدا در قسمت پایینی به همراه ووفر هفت اینچی که با توییتر نواری سری ART کمپانی ADAM جفت شده است، که هر کدام با آمپلیفایری مجزا قدرت می گیرند. همچنین در اینجا یک موتور DSP (Digital Signal Processor) وجود دارد که به کاربران اجازه می دهد تا مشخصات واکنش مرجع خودشان را تنظیم و ذخیره کنند.

مدل S2V از کمپانی ADAM یک مانیتور نزدیک به سطح جهانی و همه جانبه است. یکپارچگی بدون درز تونالیته ی صوتی و واکنش گذرای سریع رعد و برقی آن برای یک سیستم آشکار ساز با کیفیت طراحی شده که بتواند مناسب درخواست تنظیمات مانیتورینگ موجود باشد، و در حالی که تمام جزئیات را فراهم می کند، یکی از بهترین گزینه های مورد نیاز آهنگ سازان خانگی می باشد که به دنبال عمق و تفکیک پذیری صدای بالا می باشند. و قیمت یک جفت از این مانیتور ها 2998 پوند می باشد.

بهترین مانیتور دو محفظه ای: PMC result6

این ها تقریبا بهترین مانیتور هایی می باشند که شما می توانید با این مقدار پول یعنی 2394 پوند تهیه کنید و این به دلیل آن است که اسم PMC بر روی آنها می باشد و تمام مزیت های طراحی همراه با آن ارائه شده است. آنها یک طراحی دو محفظه ای دارند اما صدایی که می تواند از یک جفت بلندگوی سه محفظه ای و همچنین با قیمتی دو برابر ایجاد شوند را ایجاد می کنند. بدون شک آنها خروجی صدایی کاملا صداقانه دارند و تند ترین و ضعیف ترین صدا ها را می توانید به صورت گسترده با آن میکس کنید. آنها با روش کنترل شده ای صدایی کاملا دقیق از موسیقی شما را با روش های کاملا جدید به نمایش می گذارند، این مانیتور ها با قیمتی که کمپانی PMC برای آنها تعیین کرده است، یکی از بهترین ها می باشند.

بهترین بودجه: Kali Audio LP-

این مانیتور های با قیمت خوب اولین پیشکش از یک کمپانی جدید از ایالات متحده می باشند که به طور کاملا جدی بازار تجارت بلندگو ها را لرزانده است، چرا که به نظر می رسد آنها بلندگو هایی گران قیمت باشند اما اینطور نیست و هر کدام از آنها با قیمت 150 دلار عرضه شده که یک جفت از آنها 300 دلار می باشد.


LP-6 رساننده ی صدایی است که به مراتب خیلی بیشتر از قیمت آنها می باشد، اگر شما جایی باشید که بتوانید صدای آنها را در مقابل یک جفت بلندگوی گران قیمت مقایسه کنید، من کاملا مطمئن هستم که شما از قدرت و توانایی مقابله ی آنها با بلندگو های گران قیمت شگفت زده خواهید شد. در مقایسه با دیگر مانیتور ها که کیفیتی اندازه ی قیمتشان دارند شما با این مانیتور ها می توانید با جرات در مقابل دیگر مانیتور ها سر خود را بالا نگه دارید، آنها بسیالر با ارزش بوده و صدایی عالی را تولید می کنند و بهترین گزینه ی تو این محدوده قیمتی می باشند.

بهترین استودیویی: EVE Audio SC203



مانیتور های مدل SC203 از کمپانی EVE Audio بهترین مانیتور های جمع و جوری می باشند که می توان در یک لحظه به نظر بیایند. آنها به همراه یک ووفر 3 اینچی ارائه شده اند، ارتفاع ایستاده ی SC203 کمی بیشتر از 7 اینچ می باشد و به اندازه ی کافی برای حمل با یک کوله پشتی و یا یک کیف لپ تاپ مناسب می باشد و می توانید استودیویی قابل حمل را با خود داشته باشید.

SC203 دارای یک طراحی اکتیو بوده، و همه ی قطعات الکترونیکی آن در یک محفظه ی کوچک جمع شده اند که این سیستم master/slave را ایجاد کرده است. این مانیتور ها در فرکانس های میانی و بالایی برتری خاصی دارند و دارای جزئیات صدایی عالی، واضح و دقیق می باشند. هیچکس نمی تواند آنها را به خاطر اندازه ی کوچکشان به عنوان بلندگو هایی با صدایی کم یا غیر حرفه ای معرفی کند. و در عوض آنها دارای یک صدایی با بدنه ی کامل با آشکار سازی شگفت آور و نمایشی مفصل می باشند.


SC203 در هر شرایط محیطی صدایی با کیفیت استودیویی را ارائه می دهد که برای موسیقیدانان و آهنگ سازان توریست و کسانی که دائم در سفر می باشند و می خواهند زمان خود را با آهنگ سازی در هتل سپری کنند، بسیار مناسب می باشد. EVE های کوچک عالی ترین مانیتور های رومیزی برای کسانی می باشند که نیاز به کار در فضا های محدود و منحصر دارند. قیمت یک جفت از آنها 385 پوند می باشد.

بهترین قیمت متوسط: Focal Shap


مدل Shape از کمپانی Focal دارای چندین طراحی به روز شده و طراحی های پیشرفته ی تکنیکی می باشد که برای کاهش چشم گیر اعوجاج "Distortion" بوده و رساننده ی صدایی فوق العاده در میان یک موقعیت شنوایی عریض می باشد. این ها شامل یک خنک کننده ی دو گانه ی پسیو می باشند که به بلندگو ها اجازه می دهد بدون نیاز به درگاهی در کنار یا نزدیک دیوار ها قرار بگیرند، به طوریکه گنبد های دو طرفه ی آن رو به بیرون قرار بگیرند که امکان گسترش و رها شدن صدای بیشتری را توسط بلندگو فراهم کنند.

طراحی آنها کاملا منحصر به فرد بوده و تولید صدایی با وضوح و دقت بالا دارند. آنها در میان بلندگو های هم رنج خود بسیار عالی هستند و حتی بد کیفیت ترین آهنگ های کلاسیک قدیمی را با کیفیتی باور نکردنی پخش می کنند. قیمت یک جفت از این بلندگو ها 1200 پوند می باشد.




بهترین در همه زمینه ها: Genelec The Ones


بهترین و گران ترین بلندگو ها تا این لحظه در دو مدل اخیر کمپانی Genelec به چشم می خورد، یعنی مدل های SAM 8331 و SAM 8341. آنها از بهترین نوآوری های Genelec تا این لحظه بهره می برند، که برخی از آنها شامل تکنولوژی تنظیمات شخصی بسته به فضایی که در آن قرار می گیرند می باشد.


آنها بهترین مانیتور های موجود در این اندازه می باشند و بهتر از آنها وجود ندارد. آنها جمع و جور و انعطاف پذیر بوده و شما می توانید آنها را در هر جایی گذاشته و صدای شگفت انگیز آنها را بشنوید. کمپانی Genelec دارای سابقه ی درخشانی در پردازش و مهندسی در زمینه ی تولید بلندگو های فوق حرفه ای می باشد که حتی استاندارد ها را برای سال های آینده نیز مقرر کرده است. قیمت یک جفت از آنها 2169 و 2729 پوند می باشد.


منبع:djcenter.


[ بازدید : 120 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به abta است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]