چگونه بهترین امکانات را برای رشد کسب و کارتان ایجاد کنید؟

سه شنبه 8 بهمن 1398
8:33
admin

چگونه بهترین امکانات را برای رشد کسب و کارتان ایجاد کنید؟

حتما تا به حال هزاران راهکار برای بازاریابی خدمات و محصولات خود خوانده اید و شاید به جرات بگویم هیچ کدام هم به درد شما نخورده و نمی خورد. همچنین نگاهی به راهکارهای موجود که بیندازید متوجه می شوید که اکثر راهکارهای تجارت الکترونیک بری بیزینس ها بزرگ قابل استفاده است. اما آیا بیزینس های کوچک نمی توانند برای برای کسب و کار خود تبلیغات کنند؟ باید در پاسخ به این سوال بگویم راهکارها زیاد هستند اما شما باید بدانید دقیقا چه راهکاری برای کسب و کار شما مناسب تر است؟


به عنوان مدیر کسب و کار خودتان باید کمی خلاق و خوش فکر، فکر کنید تا بتوانید در کوتاه ترین زمان ممکن پیشرفت کنید. شما باید به روش هایی فکر کنید که بیشتر خدمات و محصولات شما دیده شود. برای مثال اگر بتوانید راهکاری را بیابید که به صورت 24 ساعته خدمات و محصولات شما دیده شود قطعا پیشرفت بهتری خواهید کرد. اما راهکار چیست؟


سازمان ها و شرکت هایی که پشتیبانی شبکه خود را به یک فرد می دهند بعد از گذشت زمانی با چالش هایی جدی روبرو می شوند. در بسیاری از موارد به دلیل نداشتن پشتیبانی های حرفه ای، امور تحت شبکه سازمان ها با مشکل و یا با وقفه طولانی رو به رو می شوند. پس چاره چیست؟

همان گونه که می دانید پشتیبانی شبکه برای شرکت هایی که دارای شبکه هستند یک امری حیاتی است. زیرا هر لحظه احتمال این که شبکه ها دچار آسیب شوند و یا شبکه ها دچار اختلال شوند در سازمان بسیار زیاد است. به همین دلیل شما به یک کارشناس حرفه ای که همیشه شرکت شما را از این مشکلات نجات دهد نیاز دارید. برای حفظ راندمان شبکه در سازمان ها ، تجهیزات و سرویس های نرم افزاری شبکه می بایست تحت مراقب ، نظارت و پشتیبانی کارشناسان قرار بگیرد و شرکت هایی که به تداوم پایداری شبکه خود اهمیت بیشتری قائل هستند باید از خدمات پشتیبانی شبکه یک کمپانی مطرح و خوش نام استفاده نمایند.نتایج به بدست آمده از آمار و ارقام نشان دهنده این است که سازمان هایی که امور پشتیبانی خود را به پرسنل سازمان سپرده اند بعد از مدتی با چالش های جدی مواجه شده اند.

زیرا فکر کنید شما پشتیبانی شبکه خود را به یک فردی که استخدام کرده اید سپرده اید و فرد بیمار شده است و مجبور به گرفتن مرخصی شده است. شبکه های سازمان در همان روز دچار مشکل می شوند آیا باید دست نگه دارید تا فرد از مرخصی برگردد؟

شما مدیران برای اینکه سازمان خود را از این چالش ها در امان نگه دارید باید یک قرارداد پشتیبانی شبکه با یک شرکت تنظیم کنید تا همیشه از پشتیبانی تخصصی و مداوم بهره مند باشید.

منبع: ۷ راز انتخاب شرکت معتبر پشتیبانی شبکه که نمی‌دانید

خدمات پسیو چیست ؟

هدف از خدمات پسیو اجرای پروژه های زیرساختی شبکه و نصب تجهیزات شبکه است. خدمات پسیو شبکه پارمونت بدین شرح است:

· طراحی شبکه‌های کامپیوتری استاندارد به صورت کابلی و وایرلس برای سازمان‌ها، ادارات دولتی و خصوصی، شرکت‌ها، مؤسسات، بانک‌ها، آموزشگاه‌ها، هتل‌ها و

· طراحی و اجرای اتاق مانیتورینگ برای اجرا

· اجرای کابل کشی ساخت یافته

· ترانکینگ شبکه‌های کابل مسی و فیبر نوری

· نصب یو پی اس و راه اندازی آن

· فروش تجهیزات یوپی اس

· کابل کشی برق و پیاده سازی تجهیزات برق اضطراری

· نصب و راه اندازی تلفن و نصب پیاده سازی تلفن های سانترال

· نصب و استقرار شبکه های وایرلس

· نصب، استقرار و آرایش رک به شکل کاملاً اصولی و مطابق با استاندارهای اتاق های سرور

· نصب تجهیزات مانند سوئیچ، سرور و روتر و ...

· تست و عیب یابی تجهیزات ارتباطی شبکه

· نصب دوربین های مدار بسته

· بهینه‌سازی و جابجایی شبکه‌های کامپیوتری

· ارتباط بین دفاتر و شعبه ‌ها

خدمات اکتیو شبکه :

هدف از این بخش، اجرای پروژه‌های نرم‌افزاری و نصب و پیاده‌سازی سرویس‌ها و سیستم‌های شبکه‌ای می‌باشد. بخشی از این خدمات به شرح زیر است:

· نصب سرورهای ویندوزی و لینوکسی

· راه اندازی ویندوز سرور

· نصب و پیکربندی سوئیچ‌ها و روترهای سیسکو، میکروتیک و

· نصب سرویس های شبکه بر روی سرورها

· نصب و راه‌اندازی فایروال‌های نرم افزاری و سخت افزاری

· نصب سرویس مانیتورینگ

· نصب سیستم های پشتیبان گیری و بک آپ گیری

· مجازی سازی

مزایای خدمات راه اندازی شبکه های کامپیوتری :

شاید شما الان که با نصب و راه اندازی شبکه های کامپیوتری آشنا شده اید برای شما این سوال پیش بیاید که راه اندازی شبکه چه مزیتی برای سازمان و یا شرکت شما دارد؟

مزایای خدمات راه اندازی شبکه های کامپیوتری عبارتند از :

· راه اندازی شبکه های کامپیوتری قابلیت اطمینان را در سازمان بالا می برد

· راه اندازی شبکه در سازمان به شما این دسترسی را می دهد تا بتوانید از منابع مشترک استفاده کنید

· راه اندازی شبکه باعث استقرار سریع می شود

· سهولت نقل مکان

· راه اندازی شبکه قابلیت توسعه دارد

· شما با راه اندازی شبکه می توانید امنیت را در سازمان بهبود ببخشید

· کاهش هزینه‌های کسب و کار

· صرفه‌جویی در زمان

منبع:خدمات راه اندازی شبکه

برخی ازتجهیزات پسیو شبکه عبارتند از:

· رک (Rack)

· پچ پنل (Patch Panel)

· پریز شبکه (Keyston)

· داکت (Duct)

رک :

رک یک محفظه است. جنس آن معمولا فلزی است که تجهیزاتی مانند سرورها، سوئیچ ها، روتر، مودم، اتصالات شبکه و ... در رک قرار می گیرند. هدف از رک متمرکز کردن این تجهیزات است، همچنین از رک برای محافظت از تجهیزات در برابر دسترسی افراد غیر مجاز نیز استفاده می شود.

رک ها به طر کلی به دو دسته تقسیم می شوند که عبارتند از : رک های دیواری و رک های ایستاده.

رک های دیواری :

رک های دیواری همان طور از نامشان پیدا است به دیوار متصل می گردند. معمولا در هر طبقه یک رک دیواری می توان نصب کرد و کلیه اتصالات مربوط به آن به سوئیچ داخل رک متصل خواهد شد.

در شکل زیر یک رک دیواری را با کلیه تجهیزات متصل به آن می بینید.

رک ایستاده :

رک های ایستاده همان گونه که از نامشان پیدا است به صورت ایستاده هستند. این رک ها به نسبت رک های دیواری بزرگ تر می باشند. رک های ایستاده محل قرارگیری سرورها، روتر، مودم ها، سوئیچ ها و سایز تجهیزات می باشند. این رک ها مانند یک کمد هستند که دارای یک درب شیشه ای می باشند.

در شکل زیر شما تصویر یک رک ایستاده را مشاهده می کنید.

پچ پنل patch panle :

پچ پنل ها، پنلی هستند که شما آن ها را در مدل های مختلف از جمله پچ پنل ۱۲، ۱۶ ،۲۴، ۴۸ و ۹۶ پورت می بینید. آن ها درون رک نصب شده و کابل های زوج سیم به آن ها متصل می شوند. در پشت این پنل ها محل اتصال کابل وجود دارد که این کابل ها با دست به پچ پنل متصل نمی شوند بلکه کابل ها توسط آچار پانچ به این پنل متصل می شوند.

اما وظیفه اصلی پچ پنل ها چیست؟

وظیفه اصلی پچ پنل این است که بین نقاط انتهایی کابل های شبکه و تجهیزات شبکه ای مثل هاب، روتر، قرار گرفته و به جای این که کابل های شبکه مستقیماً به این تجهیزات وصل شوند از طریق پچ پنل وصل می شوند.

در شکل زیر شما تصویر یک پچ پنل را مشاهده می کنید.

پریز شبکه یا کیتسون :

توسط پریز شبکه یا کیتسون کاربرها کامپیوتر خود را به شبکه متصل می کنند. در واقع این پریز یا کیتسون یک اتصال کابل زوج سیم را با پچ پنل برقرار می‌کند. در هر اتاق از یک سازمان کاربران می توانند از طریق این پریزها به شبکه متصل شوند. اما این پریزها به ازای هر یک سیستم در اتاق تعریف می شوند. برای مثال در یک سازمان در یک اتاق اگر 4 کارمند وجود دارد باید 4 تا از این پریزها تعریف شده باشد که هر پریز برای اتصال یک سیستم است.

داکت :

داکت ها جز یکی دیگر از تجهیزات پسیو محسوب می شوند. داکت ها به منظور عبور کابل شبکه طراحی شده اند. داکت باعث جلوگیری از بهم ریختگی کابل های شبکه می شوند. داکت ها معمولا با اندازه های مختلفی تولید می شوند. اما در حالت کلی معیار سنجش داکت ها سانتی متر است. ولی عموما اندازه داکت ها را با نمره بیان می کنند.

همچنین داکت ها یک محافظ برای کابل ها نیز به حساب می آیند تا در صورت عبور پرسنل در سازمان یا عقب جلو کردن صندلی هایشان آسیبی به کابل ها وارد نشود.

فیبر نوری :

یکی دیگر از تجهیزات پسیو شبکه فیبر نوری است. این فیبر از ماده شفاف مانند شیشه و یا پلاستیک تولید می شود. عملکرد فیبر نوری به این شکل است که نوری را که از یک سرش به آن وارد شده، از سر دیگر خارج می کند. فیبر نوری پهنای باند بسیار بالایی دارد که می تواند داده‌های تصویر، صوت و داده‌های دیگر را با پهنای باند بالا تا ۱۰ گیگابیت بر ثانیه و بالاتر انتقال دهد. امروزه فیبر نوری، به دلیل پهنای باند بالا در مقایسه با کابل های مسی و تاخیر کم در مقایسه با مخابرات ماهواره ای از مهم ترین تجهیزات شبکه و ابزار انتقال اطلاعات محسوب می‌شود.

منبع: آشنایی با تجهیزات پسیو شبکه


[ بازدید : 158 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به abta است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]