قالب فروشگاهی وردپرس

سه شنبه 2 ارديبهشت 1399
14:07
admin

اولین چالشی که در هنگام خرید قالب فروشگاهی با آن روبرو می شویم، ویژگی هایی است که این قالب باید داشته باشد. اما در این رابطه به چه نکاتی باید توجه داشته باشیم؟ چگونه تشخیص دهیم این قالب همان قالب فروشگاهی مخصوص محصول یا خدمات ماست؟ با ما همراه شوید تا اطلاعات بیشتری درباره انتخاب و خرید قالب فروشگاهی وردپرس در اختیار شما قرار دهیم.

راهنمای خرید قالب فروشگاهی


قبل از خرید قالب های فروشگاهی، سعی کنید محصولات خود را بررسی کرده و آنچه را که قصد عرضه دارید، با قالب مورد نظر تطبیق دهید. چه خدماتی ارائه می دهید؟ هنگام خرید محصول یا ارائه خدمات چه اطلاعاتی از مشتری طلب می کنید؟ محصول را از چه راهی به مشتری می رسانید؟ آیا تمایل دارید در سایت خود با فروشندگان دیگر، مشارکت کنید؟ مشخص کردن تمامی موارد ذکر شده از اصلی ترین روش ها برای انتخاب یک قالب مناسب است.


انواع قالب های فروشگاهی وردپرس


قالب های فروشگاهی متنوعی ساخته شده که هر کدام ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند. اما با این وجود، همه آن ها یک نقطه اشتراک دارند. ابتدا دمو یا پیش نمایش قالبی که انتخاب کرده اید را مشاهده و بررسی کنید. از امکاناتی که در بخش جزئیات محصول درج شده، استفاده نمایید. این موارد شما را برای انتخاب بهتر یاری می کنند.


دموها در واقع پیش نمایش خروجی هایی هستند که در سایت شما به نمایش در می آیند. بنابراین با استفاده از دمو دسته بندی ها، سبد خرید، اسلایدر، سرعت سایت و … را می توانید بررسی کنید. بسیاری از پوسته های موجود از چند دمو و پیش نمایش برخوردارند. آن ها را بررسی کرده و دموی مورد نظر خود را انتخاب کنید. از طرف دیگر در بخش جزئیات محصول، اطلاعات کاملی ذکر شده که به کمک آن می توانید از ریز امکانات تا جزئیات دموها را مطالعه و بررسی نمایید.


بخش دیگری که به شما یاری می رساند، بخش پرسش و پاسخ است. چون می توانید پاسخ بسیاری از سوالاتتان را در آن مشاهده کنید. همچنین در این بخش اطلاعات بیشتری در مورد پوسته ها می توان مشاهده کرد.


انواع قالب های فروشگاهی وردپرس:


قالب فروش فایل یا قالب edd

از بهترین انتخاب ها برای ایجاد سایتی که محصولات دانلودی می فروشد، استفاده از قالب edd است. که با فروشگاه ساز edd ایجاد می شود. Edd مانند ووکامرس، در وردپرس اقدام به ساخت یک فروشگاه آنلاین می کند و مهم ترین وجه تمایز آن، اطلاعات پستی است.


مشتری های قالب فروش فایل و محصولات مجازی، برای تحویل کالا اطلاعات بسیار کمی به سایت شما می دهد. چرا که تنها به لینک دانلود محصولات نیازمند است. برای این کار داشتن یک ایمیل نیز کفایت می کند. ریسپانسیو بودن در این قالب ها بسیار حائز اهمیت است چون بسیاری از مخاطبان محصولات دانلودی، آن را روی گوشی همراه یا تبلت خود نصب می کنند. از طرف دیگر، بخش وسیعی از وبگردی های دنیای مجازی، به گوشی همراه، تبلت و … اختصاص دارد.


از دیگر ویژگی های مورد انتظار در این قالب ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:


سرعت مناسب سایت

مگا منو و دیگر امکانات گرافیکی

پنل تنظیمات حرفه ای

بسته نصب آسان

امکانات مناسب در بخش پروفایل کاربری خریداران

قالب فروشگاهی ووکامرس


ووکامرس را می توان حرفه ای ترین و بهترین فروشگاه ساز وردپرس دانست. به کمک امکاناتی که این افزونه در اختیار ما قرار می دهد، می توان انواع محصولات و خدمات را به فروش رسانید چه دانلودی باشند و چه فیزیکی، چه اطلاعات پستی بخواهند و چه داده های بیشتر. همچنین تنوع قالب هایی که در ووکامرس موجود است، بسیار بیشتر از قالب edd است. همین امر موجب عدم محدودیت شما در انتخاب امکانات و ظاهر ساییتان می شود.


همانگونه که ذکر کردیم، مزیت بزرگ ووکامرس نسبت به قالب فروشگاه سازedd، قرار دادن هر نوع محصولی در آن است. در این قالب می توانید هم فروشگاهی برای خرید و فروش محصولات دانلودی ایجاد کنید و هم محصولات فیزیکی مانند: کیف و کفش و لباس و … . البته که شما مختارید و می توانید هر دو نمونه محصول را در سایت فروشگاهی خود قرار دهید. تنها کافیست از بخش پیکربندی محصولات ووکامرس آن را برگزینید.


البته نیازمندی های قالب ووکامرس بیشتر از سایر قالب هاست و عبارت است از:


صفحه ساز، اسلایدر و مگامنو حرفه ای

هماهنگی با درگاه های پرداخت مختلف

ساید بارها و تولبارهای مختلف و …

وبلاگ حرفه ای

رنگ بندی های مختلف و بی نهایت

طراحی ریسپانسیو

تنوع در سبک صفحات اصلی

افزونه فروشگاهی ووکامرس (WooCommerce)

ووکامرس را می توان از پراستفاده ترین و متداول ترین پلاگین های فروشگاهی وردپرس نامید. این پلاگین بسیار انعطاف پذیر بوده و برای وب سایت ها در تمام اندازه ها مناسب و قابل بهره برداری می باشد. همانگونه که محصولات و وب سایت های شما وسعت یافته و فراگیر می شوند، ووکامرس نیز در کنار شما رشد خواهد کرد. در کنار آن نیز افزونه ها و قالب های بسیاری به طور رایگان طراحی شده اند که به طور کامل با ووکامرس هماهنگ بوده و به راحتی می توانید از آن ها استفاده کنید.


بعضی از محبوب ترین ویژگی های ووکامرس


سازگاری با درگاه های پرداخت بانکی مختلف

گزارش های فروش کامل

گزینه های گوناگون حمل و نقل

مدیریت موجودی انبار

پیاده سازی کوپن های تخفیف

امکان فروش انواع کالا (فیزیکی ، دانلودی و …)

با ووکامرس چه محصولات یا خدماتی را می توانید به فروش برسانید؟

موارد زیادی مانند:

فروش محصولات دیجیتالی مثل نرم‌افزار، کتاب الکترونیکی و…

محصولات فیزیکی

خدمات (ارائه خدمات هاست و دامنه)

سیستم رزرواسیون

سیستم همکاری در فروش

با کمک ووکامرس می تواند سایت فروشگاه اینترنتی با خدمات بالا ساخته و به فروش خوبی برسید. هر نوع محصولی را که در اختیار دارید به راحتی به فروش برسانید. برای ووکامرس افزونه های زیادی به وجود آمده که به کامل شدن آن کمک می کند اما هر افزونه را نباید نصب کرد. بلکه تنها باید به همان موارد مورد نیاز در طراحی یک فروشگاه اینترنتی با ووکامرس، اکتفا کرد.


قالب چند فروشندگی


بعد از کسب موفقیت های بیشمار سایت هایی مانند: amazon و ebay و در ایران: دیجی کالا و بامیلو در قالب چند فروشندگی، توجه بسیار از کاربران و بازاریابان را به مزیت چنین سایت هایی جلب شد چرا که می توانند محصولات خود را در دیگر فروشگاه ها نیز درج کنند. اگر شما نیز بخواهید چنین سایتی بسازید، قالب های آماده چند فروشندگی در این زمینه مهیا هستند که با هزینه ای اندک، به راحتی در اختیار شما قرار می گیرند.


قالب های که مختص چند فروشندگی هستند، پنل هایی را برای فروشنده ها، خریداران، و مدیران سایت باز می کنند که هر کدام امکانات و دسترسی های مختص خود را دارد. از این طریق مدیران می توانند به راحتی بر فرآیندهای کاربران و فروشندگان نظارت داشته باشند و در کنار آن فروشنده نیز می تواند هر محصولی را که بخواهد به فروش برساند.


مواردی مانند امکانات زیر را می توانید در قالب ها بررسی کنید.


امکان تعریف تنظیمات فروش

قرار دادن تخفیف ها

پنل های فروشندگان

امکانات پنل خریداران

طرح های مختلف صفحات اصلی

ریسپانسیو

شخصی سازی آسان

آپدیت های منظم

منبع:https://templatehama.com/%d9%82%d8%a7%d9%84%d8%a8-%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87%db%8c-%d9%88%d8%b1%d8%af%d9%be%d8%b1%d8%b3/


[ بازدید : 325 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به abta است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]