چه شهرهای در ترکیه برای مجرد ها مناسب هستند؟

پنجشنبه 15 اسفند 1398
10:00
admin

همان طور که می دانید پرفروش ترین تور برای ایرانی ها تور استانبول است، ولی به یاد داشته باشید که کشور ترکیه شهرهای زیادی دارد که هر کدام از آن ها برای سفر کردن می توانند مناسب باشند. باید این موضوع را هم در نظر بگیرید که خیلی از ایرانیانی که به ترکیه سفر می کنند، مجرد هستند و تمایل دارند که با دوستانشان به ترکیه سفر کنند و از امکانات این کشور نهایت استفاده را ببرند، اگر چه می توان گفت که شما هم جز این دسته افراد هستید، در ادامه با توران گشت همراه باشید تا بهترین شهرهای ترکیه برای سفرهای مجردی را معرفی کنیم. همراه ما باشید.

شهر استانبول بهترین مکان برای مجردها:

بدون شک استانبول هنوز هم بهترین تور ترکیه محسوب می شود به دلیل اینکه گردشگران خارجی به این شهر علاقه‌ی زیادی دارند. استانبول لقب پایتخت گردشگری ترکیه را دارد و از این رو نباید هیچ یک از شهرهای ترکیه را با آن مقایسه کنیم. این شهر هم طبیعتی دلفریب دارد و هم بناهای تاریخی زیاد و ویژه ای را در خود جای داده است. افرادی کمی در کشورهای همسایه‌ی ترکیه هستند که اسم مسجد ایاصوفیه یا مسجد آبی و سلیمانیه و یا تنگه‌ی بسفر به گوششان نخورده است. با این تفاسیر همه می‌دانیم یکی از بزرگ ترین انگیزه‌های ایرانیان برای سفر به شهر استانبول، گشت و گذار در بین مراکز خرید و روز بازارهای این شهر است. هزینه های نسبتا مناسب اجناسی که در استانبول فروخته می شوند هر کسی را مجبور می کند که برای یکبار هم که شده به استانبول سفر کند.
در صورتی که شما هم به دنبال آب و هوای خوبی هستید تا بتوانید علاوه بر دیدن بناهای تاریخی در بین جزایر مختلف قدم بزنید و برای عزیزانتان سوغاتی های گوناگون با قیمت خوب را خریداری کنید، شهر استانبول بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

آنتالیا، مکانی مناسب برای مجردهای ماجراجو می باشد:

پیشنهاد ما به مجرد ها سفر سفر به آنتالیا می باشد برای آن هایی که عاشق طبیعت گردی و استراحت در کنار سواحل آفتابی هستند گزینه ی مناسبی خواهد بود. چنان چه در فصل های بهار و تابستان به آنتالیا سفر کنید، می‌توانید از دیدن شن های درخشان سواحل لذت ببرید و انواع تفریحات آبی و هیجانی را در این دیار تجربه کنید.
یکی از عامل های تاثیر گذار در جذب گردشگران خارجی به آنتالیا ، ساخت هتل های لوکس و مجهز می باشد که در آن ها خدمات به شکل منحصر به فردی ارائه می گردد و امکانات خوبی در اختیار توریست ها می گذارد. این را هم بدانید که مناطقی در شهر آنتالیا هستند که فقط با هدف جذب گردشگر نوسازی شده‌اند مثل منطقه‌ی لارا که از هتل های سربه فلک کشیده پر شده است که معمولا دارای سواحل خصوصی می باشند و به قدری در آن ها امکانات تفریحی وجود دارد که گردشگران تمایل به خارج شدن از هتل ها ندارند و خیلی از آن ها تمام وقت سفر خود را در هتل های لارا سپری می کنند.
چنان چه از زندگی پرمشغله‌ و آلوده‌ی شهری دل زده شده اید و می خواهید به جایی سفر کنید که مناسب برای استراحت و ریلکس شدن و تفریحات پرماجرای هیجانی باشد، بدون شک آنتالیا مناسب ترین شهر در بین شهرهای ترکیه است. شک نکنید که سواحل پاکیزه و زیبای آنتالیا هوش از سرتان می برد بنابراین تردید نداشته باشید و همین حالا در بین تورهای آنتالیا گشتی بزنید و مناسب ترین را انتخاب کنید.

tourangasht
[ بازدید : 164 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به abta است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]