بهترین اسپیکرهای سال 2018 کدامند

يکشنبه 23 تير 1398
10:00
admin

در دهه‌ی اخیر، ما شاهد پیشرفت‌های سریعی در زمینه‌ی Audio بوده‌ایم که با شروع هر ساله، اسپیکرهای پیشرفته‌تر و ارزان‌تری ارائه می‌شوند. برترین اسپیکرهای امروزی را شما میتوانید با اپلیکیشن به راحتی کنترل کنید. اسپیکرهای جدید، به شما امکان می‌دهد از طریق اتصال بلوتوث، وای‌فای و NFC به دستگاه‌هایی مانند تبلت و گوشی مورد نظرتان وصل شده تا فایل‌های صوتی خودتان را به صورت آنلاین پخش کنید.



اما چگونه میتوانم بهترین اسپیکر را انتخاب کنم؟ جواب این سوال بسیار ساده است. شما به اسپیکری نیاز دارید که کیفیت صدای خوب و عمر باطری بالایی داشته باشد. البته با توجه به این نکته، اسپیکری که از لحاظ کیفیت صدا عالی عمل کند اما باطری قوی‌ای نداشته باشد ممکن است در دراز مدت، انتخاب مناسبی برای شما نباشد . بهترین اسپیکر از نظر کاربران مختلف و از جهت کاربرد آن‌ها، متفاوت می‌باشد. این تفاوت در ویژگی‌هایی همچون سایز اسپیکر، باطری، مقاومت و ضدآب بودن و کیفیت صدای آن‌ها خلاصه می‌شود، برای جواب دادن به این سوالات ما از منابعی مانند سایت whathifi که در زمینه صدا متخصص میباشد و سایت cnet و… کمک گرفتیم تا بتوانیم بهترین اسپیکر های سال را به شما معرفی کنیم .


اسپیکر‌هایی با ابعاد بزرگ قطعاً دارای صداهای بلندتر و احتمالا قیمت های سرسام‌آوری هستند. این اسپیکرها با تن بالا، بالطبع در مکان‌های بزرگی مانند سالن‌های همایش و در کل تمام محیط‌هایی که ظرفیت پخش صدا با این نوع اسپیکر‌ها را امکان‌پذیر سازد مورد استفاده قرار می‌گیرند. اما به دلیل بزرگ بودن این نوع اسپیکر‌ها حمل و نقل و جابه‌جایی آن‌ها برای شما دشوار میباشد .


ویژگی دیگر در نوع باطری به کار رفته در اسپیکرها می‌باشد. اگر شما در طول روز زمان زیادی را صرف گوش دادن به فایل‌های صوتی می‌کنید، قطعا اسپیکرهایی با باطری‌های ضعیف جوابگوی نیاز شما نخواهد بود. بنابراین در خرید اسپیکر خود باید این ویژگی را حائز اهمیت قرار دهید. در کنار این ویژگی کاربرانی هستند که مدام در حال جابه‌حایی و مسافرت رفتن هستند و یا می‌خواهند اسپیکر خود را در حمام یا استخر مورد استفاده قرار دهند، علاوه بر اینکه این اسپیکر باید از قابلیت مقاوم و ضدآب بودن پیروی کند، باید از کیفیت صدای بالایی نیز برخوردار باشند. قطعا انتخاب اسپیکری با کیفیت صدای عالی، هزینه‌ی قابل توجهی را نیز به همراه خواهد داشت. علاوه‌بر قابلیت‌های ذکر شده برای اسپیکرها، ویژگی‌های دیگری را می‌توان از جمله امکان پاسخگویی از طریق صدا و شارژکردن دستگاه‎هایی مانند گوشی و تبلت (مانند مدل UE Boom 2) را نیز نام برد.


در این مقاله می‌خواهیم با توجه به پیشرفت چشمگیر اسپیکرها و ویژگی‌های یاد شده آن‌ها، به معرفی بهترین اسپیکر‌های سال 2018 برای شما خوبان در دیجیت نست بپردازیم.

منبع:digitnest


[ بازدید : 166 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به abta است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]